TyraTok

Livet är ett äventyr!

Wiiiiho, det drar ihop sej...

Publicerad 2009-07-10 13:14:33 i Allmänt,

... fast jag kommer inte iväg så tidigt från jobbet som jag tänkt.

Efter en lugn, lååång och seeeg vecka händer allt just idag, fredag!
Konstiga ärenden som tar tid att bena ut och när man ringer folk för att meddela resultat får man inte tag i dem.
Men... det blir som det blir...  semester i 14 dagar ska jag ha i vilket fall som helst.

Hade ingen mat med mej eftersom jag skulle smita till lunch men kollega U och jag rusade runt staden för att hitta mat och hamnade till slut på Spicy Hot.
Slog till med friterad kyckling, riktigt onyttigt,  men eftersom vi satte ribban med tårta till frukost från vår söta sommarjobberska så kan man fortsätta den sunda banan.

Dotter J messade,  hemma från Turkiet, skönt att veta det.
Dotter D ska anlända hem från Danmark imorgon,  och sonen är i Uppsala och hälsar på en gammal kompis över dagen.
Alla på plats så att säga, för själv åker jag till stugan ikväll och vädret får bestämma för hur länge.
Himlen är lite ljusare nu än imorse och regnet verkar ha gett sej... let´s keep it that way!!

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2009-07-10 22:44:33

låter lite som mig, om man ändå har förstört dieten, så kan man lika gärna fortsätta på den inslagna banan, och fundera på att äta sundare imorgon, om man inte glömmer det så med på frukosten liksom!

Postat av: mia

Publicerad 2009-07-11 21:41:57

tjiing. hoppas att ni får det mysigt uppe i stugan=)

kram från oss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela