TyraTok

Livet är ett äventyr!

Den gröna vintern...

Publicerad 2009-06-09 08:06:35 i Allmänt,

... är en benämning jag hörde imorse och jag är böjd att hålla med.
Alltså... när man måste ta på sej den tjockaste vårjackan för att hålla värmen på perrongen när det är de nionde juni!?
Usch!


Att jag åker tåg idag beror på att  en supersnäll kollega bjudit hem oss på räkfrossa ikväll och jag tar ju alla chanser jag får att få i mej lite viiiiin, så idag blir det inget bilkörande.   :o)
En promenad till Lögis ska det dock bli för en lunch med N, som jobbar i cafét idag.

Sitter och väntar på fönsterputsarna... blir inte mycket uträttat så länge att står staplat så här...

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-09 08:34:45

Vem tackar nej till liite vin!?..:)



Tarmvred är inget vidare, med facit i hand..:)

men nu är jag med igen!



Jatack!

Håll alla tummar du har!

Det behöver jag!

kram

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-06-09 08:38:11

Åh, hoppas du får en härlig kväll!

Kram

Postat av: Berith

Publicerad 2009-06-09 09:24:42

Hälsa så mycket till N. Hoppas ni får en trevlig lunch tillsammans! Kramelikram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela