TyraTok

Livet är ett äventyr!

Det gick bra...

Publicerad 2009-06-29 23:52:29 i Allmänt,

... att jobba, trots värme och trötthet.

Kollega M tvingade mej att följa med ner till restaurangen och köpa glass istället för eftermiddagsfika, och jag säger att hon fick verkligen tjata!!
Hon slet och drog i mej  och jag försökte stå emot men... till slut föll jag till föga och köpte en 88:a.
(Trolig story!)

Mannen ringde och meddelade att vi var bortbjudna på middag,  halv åtta skulle vi infinna oss hos Ö och K med badkläder i väskan.
Igår fick dom en stor regnbåge av oss och den hade Ö lagat till på det mest underbara sätt!
Jag har aldrig lyckats få firren så god.
Efterrätt bestående av melon, jordgubbar, glass och choklad... lovely!

Som kronan på verket invigde vi poolen som mannen varit med och fixat upp under förmiddagen.
Mysigt att skvalpa runt i det 25-gradiga vattnet klockan halv elva på kvällen, och efter det en kall öl.
Så ska en måndagkväll efter jobbet vara! :o)

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-06-30 07:29:49

Åh, det låter så mycket skönare än medköpt sallad i överhettad studenlägenhet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela