TyraTok

Livet är ett äventyr!

För vi har tagit studenten...

Publicerad 2009-06-12 13:24:27 i Allmänt,

... har jag inte hört eka mellan husväggarna här i Västerås City, utan mest discolåtar har dånat från de fantasifullt utsmyckade lastbils- och traktorflaken.

Man blir så rörd över deras glädje, och faktiskt har det ännu inte regnat en droppe.
Jag var ut en sväng på lunchen och tittade,   man får lite flashbacks från de egna kottarnas studentfiranden.
Nästa gång blir det väl sambons dotter men det dröjer några år tills dess.

Apropå sambon så ringde han och meddelade att efter jobbet, eller sommarfikat som avslutar jobbardagen, så drar vi till Bålsta och hämtar hem husbilen som nu är besiktad och klar.
Spännande!!
Man skulle ju vilja åka ut redan ikväll och testa lite husbilsliv men det är ju studentskiva och det vill man ju inte missa.
Bilen hinner man väl med imorgon, jag ska dricka viiiin och äta gott har jag tänkt. :o)

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-06-12 13:52:05

Sjunger de inte studentsången alls då nuförtiden?

Postat av: Madde

Publicerad 2009-06-12 14:36:32

Regning fredag. Vad trevligt det låter, hoppas det inte blir regn på er. Ha en trevlig helg. Kram Madde

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-06-13 09:33:12

Morrn!

Vi har glömt Donken och tårta.....bättring i helgen.

Hoppas du får en skön helg!

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela