TyraTok

Livet är ett äventyr!

Gäsp...

Publicerad 2009-06-30 15:25:35 i Allmänt,

... idag är det trista sysslor här på jobbet.
Gå igenom listor... hur kul är det på en skala?
Minus 17 tycker jag... går hem snart!

Men på lunchen sprang jag på min famla otroligt  massör,  och han berättade att S, min kära vän och kollega,  tillika hans dotter,  är på väg hem till Västerås igen efter en sejour på andra sidan Östersjön.
Jag fick till och med prata lite med henne i hans mobil,  tajming!
Har verkligen saknat hennes sprudlande glada energi så det är bra att hon flyttar hit igen.

Hittade inget roligt att shoppa trots att kollega M och jag sprang som tokar...  lika bra det så kanske man kan äta hela månaden! ;o)

Kommentarer

Postat av: TT

Publicerad 2009-06-30 17:02:20

Usch vad jag skriver illa... jag famlade inte med massören! Min GAMLA... eller... jo lite, fast han ser oförskämt ung och fräsch ut! :o)

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-06-30 17:05:27

Famla på du. Det kan nog liva upp.

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-30 17:24:31

Famla är väl inte fel..:)



Tackar!

Ja, vem vet om jag kanske dyker upp igen..:)

men läser bloggar, det kommer jag fortsätta med..:)

Postat av: TT

Publicerad 2009-06-30 18:53:34

Ja, den mannen hade man gärna famlat på men hans fru är så trevlig så man höll tassarna i styr! :D

Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Publicerad 2009-06-30 20:10:32

Kikar in, och hoppas på att du har haft en toppendag! Kolla gärna in min blogg,

om du har lust.



Puss och kram, http://esth.blogg.se

Postat av: anne

Publicerad 2009-06-30 20:30:14

Var på massören famlade du...? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela