TyraTok

Livet är ett äventyr!

I denna värme...

Publicerad 2009-06-28 22:57:38 i Allmänt,

... orkar inte min hjärna tänka så klara tankar... och jag är aptrött efter en så varm och sömnlös natt med efterföljande varm dag på marknaden här i byhåla.
Fast dock ska tilläggas att det har varit en rolig dag ihop med mina döttrar och vi sålde iväg en hel del av vårt gamla junk.
Dessutom hade vi guldplats med fint bord och skyddande tält över, kunde inte blivit bättre.

Men nu ska jag ta min trötta lekamen till sängen för en antagligen lika sömnlös natt som den förra... satans varma lägenhet!!

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2009-06-29 08:56:35

Kul att du fick lite sålt. Man samlar verkligen på sig av både det ena och det andra!!

Ha de gött!

Postat av: åsa

Publicerad 2009-06-29 09:05:24

Ja, visst är det olidligt varmt på nätterna..

Sådana här dagar (och nätter) skulle jag inte ha något emot att bo nära havet..

Ha dé!/Kram

Postat av: Linda - det handlar om helheten!

Publicerad 2009-06-29 11:36:47

Hej!

jag är en helt vanlig tjej som skriver om min enkla vardag, mode o lite om det lilla extra.



i min blogg kan du följa mig, den riktiga linda, genom mitt liv som före detta långtidsjukskriven,

o till mitt liv som det ser ut idag.



Jag vill att du tar dig en titt i min blogg, o även att du följer mig via bloglovin.

jag följer så klart även dig.

Jag tycker nämnligen att det är dags för oss små bloggare att ta oss uppåt,

att vi får synas och höras. Det är minsann vår tur att glänsa och vår tur att bli hörda, inte sant!?



Tillsammans kan vi ta oss uppåt, o

samtidigt ta ner dem alla provocerande bloggare som ljuger, är ytliga, bedrar och spelar ett spel.



summan av alltsammans: titta in hos mig, följ mig via bloglovin, vi ska nå toppen tillsammans!

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-06-29 19:33:23

Det går inte att sova när det är så här varmt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela