TyraTok

Livet är ett äventyr!

Kände inte igen mej...

Publicerad 2009-06-09 15:30:19 i Allmänt,

... när jag klev in på mitt rum efter fikat nu på eftermiddagen.

Dels var det så  rent och fint efter gubbarnas gnoende och min egen efterstädning och dels var det musik i rummet.
Jag hittade en gammal radio bakom en gardin i arkivet när jag städade ur dom fönstren och den verkar ingen vilja ha så nu slipper jag höra radio via datorn på dagarna.



Jag känner att jag jobbar bättre med bakgrundsmusik fast jag skulle vilja ha en stereo så jag kan välja musik... men man kan ju inte ha allt här... eller..?

Lunchen bestod av promenad till L-badet... alltid så kul att träffa mina gamla arbetskumpaner.
N hade lagt undan en sallad och vi satt ute med maskinist F och H och käkade.
Gym-F och gamle chef A kom också dit.
N och jag planerade för vår reskassa... funderar på att hoppa över kryssning i år,  det är lite tight tidsmässigt och då kan vi istället ta en sista minuten nästa höst.
Jepp, det blir nog så bra så!

Hade tur när jag skulle vandra tillbaks till stadshuset för maskinist H skulle ändå åka inåt staden.
Nog för att jag behövde promenaden men då kom jag tillbaks i tid och vi började planera ett grillparty! :o)

Nu ska jag snart planera för kvällens begivenhet... har med lite ombyte och lite stuff så man får på sej festfejset något sånär.
Ska bli himla roligt för det är ett roligt gäng jag jobbar med.

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-06-09 15:35:18

Hej!

JGA ska ju köpa en riktig kraftig paviljong. Men såg att Jysk hade en del partytält och där är de ju ganska billiga.

Min går på några tusen.

KRAM

Postat av: Anne

Publicerad 2009-06-09 16:11:29

Jag vill också ha fest!



Sv. Han cyklisten såg ut att vara ganska stadig på benen där hon stod och ulkade, så därför föreslog jag inte att vi skulle stanna. Hade han knäat och kastat av sig ryggan, då hade man nog velat rycka in.

Postat av: Julia

Publicerad 2009-06-09 19:18:34

Din header är skitcool! Hur har du gjort den?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela