TyraTok

Livet är ett äventyr!

Lite surt är det...

Publicerad 2009-06-05 23:06:05 i Allmänt,

... att man köpte nya trädgårdsmöbler förra helgen och så blev det lika kallt som om det vore höst!



Visst har solen varit framme lite under kvällen men den hade ingen värme med sej... suck.
Därför valde jag att inte åka till stugan utan stanna hemma och få lite ordning på hemmet innan sommaren är här på riktigt och man inte orkar lyfta ett finger i denna kokheta lägenhet.

Imorgon ska ju svenska flaggan firas... får se vad den här nordiska unionen hittar på... men jag tror norsk-flaggan hänger kvar ute i alla fall.
Kanske fiskar vi lite...  men jag hoppas i alla fall att jag kan sova läääänge.
Tar mej en martini som sängfösare,  mannen pratar med Utö-borna, gör upp planer om några dagar därute i havsbandet i sommar och det vore ju inte helt fel.

Pratade med dotter D och hon kommer hem på måndag eller tisdag och då ska jag sätta mej och göra ett schema för sommarens alla aktiviteter.
Måste planera att åka iväg lite när man har hundvakt!

Fick en bild från sonen, han har taggat sej igen... han fixade till motivet själv i datorn... så snyggt!



Började genast tjata om att hans kompis ska tagga mej,  jag vill ju ha min vädur... han skulle kolla läget! :o)

Nu ska jag hänga tvätt och sedan är det banne mej godnatt!
Har varit lite småseg hela dagen efter gårdagens vininmundigande... man börjar bli gammal!


Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2009-06-06 08:54:31

Gammal...du?! Det vet du väl att vi kommer aldrig att bli gamla kärringar, bara äldre flickor! asg

Postat av: Berith

Publicerad 2009-06-06 10:13:24

K ville inte vara med däruppe. Han tycker det är min blogg och då räcker det att han är med på ett foto ibland. Jag får respektera det! Jag trodde jag blivit tokig när jag loggade in i bloggen. Det fanns ingen header då och den såg helt annorlunda ut snacka om att jag inte fattade nånting först

Postat av: anne

Publicerad 2009-06-06 11:12:42

Du har något att ta itu med på min blogg. Med litet tur kan du bli nästan ekonomiskt oberoende. ;)

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-06-06 15:42:10

Snygg tattoo.

Vi får väl hoppas att du snart får använda utemöblerna.

Jag vill också ha lite varmare nu.

Ha en fin lördag!

KRAM

Postat av: anne

Publicerad 2009-06-06 20:57:03

Jag har frågestund i min blogg nu, passa på att fråga vad du vill! ;)

Postat av: TT

Publicerad 2009-06-06 22:14:27

Anne, värst vad du är aktiv idag då! :o)

Ska ta itu med väg till miljonerna imorgon!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela