TyraTok

Livet är ett äventyr!

Nejdå!

Publicerad 2009-06-10 09:16:12 i Allmänt,

Jag behövde inte käka någon nattfjäril, jag fick räkor jag med!
Eller snarare så vräkte jag i mej räkor,  det fanns i obegränsad tillgång kändes det som.

Snälla I, som bjöd hem oss till sej bodde så fint, vi gick husesyn och utropade våra avundsjuka "oooh" och "ååååh",  och dom hade ett STORT inglasat uterum där vi satt vid långbord och åt och drack gott vin.
Dessutom serverades en underbart god marängtårta som så fint landade någonstans i badringens djup... mums.

22.20 hämtade mannen mej, arbete dagen efter förpliktar till skapligt tidiga kvällar.
Men jag kunde inte sova... hade nog druckit för mycket kaffe, så idag är jag seg av både för lite sömn, för mycket mat och lagom med vin.
Men eftermiddagen ska tillbringas hemma hos kollega B så jag kan slumra lite om det blir för illa! ;o)

Vi hade planerat en teameftermiddag i solen men det har ju regnet satt stopp för, typiskt!!

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-06-10 17:40:01

Hejsan!

Idag är det lite bättre tack.

Men det är lite jobbigt för man kan inte gå så bra.

Stackars hundarna blir lite förvirrade när matte går myrsteg, hihi.

Ha en fin kväll!

KRAM

Postat av: Berith

Publicerad 2009-06-10 21:37:59

Låter som du hade en mysig kväll!

Postat av: Lillan

Publicerad 2009-06-11 07:07:26

Japp! Världens enklaste.Gör en vanlig sockerkaka och blanda ner 3 msk obojpulver:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela