TyraTok

Livet är ett äventyr!

Nu är det rörigt...

Publicerad 2009-06-08 16:38:47 i Allmänt,

... i mitt lilla krypin här på jobbet.
En lapp på dörren till korridoren förkunnar att imorgon ska det ske fönsterputsning.
Tänk om man kunde få en sådan lapp hemma på dörren också..?

Nåmen,  jag har i alla fall stökat undan så gott det går för dessa putsande människor som dyker upp imorgon.
Ett bord har jag inte lyckats flytta på för under det hänger en massa datakablar fasttryckta... får se om jag får klagomål imorgon.
Hoppas dom kommer tidigt så man slipper sitta i detta kaos och försöka prestera något medans man väntar.

Hur som haver ska det bli skönt att få bort dom stora äckliga fågelskitsblafforna jag skådar om jag vänder blicken utåt.

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-06-08 17:48:17

På mitt jobb ställde jag alla stolar på bordet, golvvård, i tisdags. Sen har jag inte varit på plats. Stackars kollegor.

Postat av: Madde

Publicerad 2009-06-08 18:56:36

Go kväll! Skönt med rena fönster. Din tur har vänt, många fiskar vart det. Ha en trevlig kväll. Kram Madde

Postat av: Berith

Publicerad 2009-06-08 19:34:09

Kan ju som sagt vara skönt att se nåt annat än fågelskit när man kollar ut. Kan du skicka hit fönsterputsarna sedan när de är klara hos er! Här behövs verkligen putsas!!

Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-08 21:41:02

Hos oss putsade de inte bara fönstrena, de bytte ut dem helt och hållet!



Sv. 3 barn och radhus vid 25...Hjälp! Jag fick första vid 31, radhus vid 32...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela