TyraTok

Livet är ett äventyr!

Power Meet-känslan...

Publicerad 2009-06-30 21:35:32 i Allmänt,

... är redan här!


Den här snyggingen går här i byhåla, läckert med det gröna taket mot den turkosa bilen.

Nere vid hamnen var förberedelserna igång imorse redan med slangar och sladdar  och när jag åkte hem från jobbet mötte jag många snygga bilar på väg in mot staden.
Det ganska trista Västerås lever upp under dessa dagar och sällan ser man så mycket folk ute under kvällarna... jag gillar stämningen!
Mycket kul har man haft under PM under åren...

Vår första tanke var att ta husbilen in och bo i den men vart ska man ställa den så den får vara ifred..?
Förra året åkte vi in med Ö och K i deras lilla snygging, får se hur det blir i år.








Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-07-01 06:35:48

Jag kan ju inte påstå att gamla bilar är någon passion men jag kan lätt inse att det gör skillnad på stan Power Meet eller inte.

Postat av: Berith

Publicerad 2009-07-01 08:55:04

Visst märks det att Power Meet närmar sig. Det brukar alltid komma fina, välskötta bilar till Scandic Hotel på ondagen före PM. Det är alltså inga "raggarbilar" jag pratar om, utan betydligt finare och dyrare ekipage. Vi brukar ta en vända dit o kolla på kvällen.

Postat av: Inga M

Publicerad 2009-07-01 08:57:58

Jag gillar ju att se gamla bilar och den här var läcker! Antar att det ligger några timmars arbete bakom det här skicket!

Postat av: anne

Publicerad 2009-07-01 19:25:47

En gammal klasskompis som helt nyligen hade oväntat blivit änka träffade en riktigt snygg dansk mercedesförsäljare på PM oväntat. Med honom fick hon barn nr 5 och 6 och flyttade sedan till Skåne.



Det tänker jag på när jag hör power meet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela