TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ropen skalla...

Publicerad 2009-06-29 11:51:39 i Allmänt,

... LEDIGHET ÅT ALLA!
Jag tycker att man ska få vara ledig... eller rättare sagt att ALLA ska få vara lediga när solen skiner!
Stanna Sverige, vi behöver njuta!!

Det känns rent ut ovanligt att sitta här på stolen och jobba fast jag bara varit borta en och en halv vecka!
Vad snabbt man tar till sej lata vanor... men jag tror att vädret bidrar till känslan...

Fick i alla fall sitta ute på balkongen uppe på fyran och käka hårdmackorna till kaffet på förmiddagsfikan och ska springa ut på lunchen också och njuta.
Så fort jag ätit upp min spenat med sojakorv, för nu är det smalmat som gäller i två veckor.
Börjar komma farligt nära 60-kilosstrecket efter denna ledighet med god mat, vin, godis och snacks.

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-06-29 12:45:58

Sojakorv? Är den någe kul eller? ;)

Postat av: anne

Publicerad 2009-06-29 14:25:43

Är det trist på jobbet eller?

Postat av: Caroline ♥

Publicerad 2009-06-29 15:25:46

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

Postat av: anne

Publicerad 2009-06-29 22:36:14

Hur gick det att jobba i värmen? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela