TyraTok

Livet är ett äventyr!

Sista skälvande dagen...

Publicerad 2009-06-17 08:19:11 i Allmänt,

...innan elva lediga dagar!

Nu känns det inte så himla omvälvande som om man skulle varit ledig tre-fyra-fem veckor, men det är ändå ledighet.
Och solen skiner idag med!


Hoppas jag kan flexa ut tidigt idag.
Sonen ska komma och hämta bilen för lån över midsommar,  perfekt för då kan man stå i p-huset och har nära hit.
Får se om jag får  ta tåget hem, om inte mannen är bussig och hämtar mej.

Igår kom så då äntligen dotter D med fullastad bil, nu blev det knökfullt i det lilla gröna rummet.
Men dom ska inte bo hos oss så då gör det ju inget att rummet är belamrat med hennes bohag.
Hon hade med sej fina hängen i keramik som hon gjort och dom har jag nu tagit med hit så kollegorna får handla om dom vill.
Måste ju hjälpa en fattig student. :o)

Nä, nu ska jag göra sista rycket så och sortera i ordning så kollegorna har lite ordning på mina grejer ifall dom behöver leta efter något papper eller så.

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-06-17 08:58:15

Hallå!

Ja, vissa utvisningar är inte så rättvisa. Tyvärr. Men dessa brukar ju uppmärksammas.

Ha en skön dag!

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela