TyraTok

Livet är ett äventyr!

Skrål och oväsen...

Publicerad 2009-06-03 12:04:53 i Allmänt,

... är det här utanför jobbet och det är så roligt att se de ystra utklädda studenterna dra sej mot Vasaparken.
Nyss gick ett gäng bananer förbi!
Lite trist att dom inte har bättre väder, det regnar lite då och då men å andra sidan kanske dom hade fått solsting annars.
Det finns ju en och annan flaska i händerna på dem och alkohol och solsken brukar ju kunna innebära smärre katastrofer.

Tror inte jag ska kliva utanför dörren själv på lunchen, igår var vi ut på avdelningslunch på Pitchers där dom hade jättegod mat.
Laxfylld flundra... lovely!
Idag är man tillbaks till matlådan,  två köttbitar med grönsaker och min egenlagade rabarberchutney som faktiskt blev jättegod.

Mot lunchrummet!

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-06-03 14:38:22

Hejsan! Det lätt gott det du hade i matlådan. Vilken snygg Svartå, tänk vad folk slänger i. Ha en trevlig osdag. Kram Madde

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-06-03 15:41:11

Så, ni har också studenter, vad roligt.

Ja, det kommer ett bra jobb till mig snart.

HA en härlig dag, jag ska på studentmottagning snart.

KRAM

Postat av: anne

Publicerad 2009-06-03 19:02:39

Jodå, lätt slak är kissen allt!

Postat av: Berith

Publicerad 2009-06-03 19:57:29

Tycker det lät gott med det du hade i matlådan...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela