TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ännu en älg i samlingen!

Publicerad 2009-03-22 22:05:24 i Allmänt,

   Den här fina hängsmycket i form av en älg i silver fick jag av mannen!
Det var inte meningen att vi skulle fira något idag men exmaken hade tråkigt och kom ut med småkottarna så vi gjorde en tårta i alla fall.
Fast han hade med sej äppelkaka och vaniljsås så mycket fika blev det.

Det finns mycket läckra smycken på tundra.nu att spana in.
Så gick den här söndagen också, det blev lite att städa efter småtjejerna som älskar att rita, klippa och tejpa och dona.
Men det gör inget, det är kul att träffa dem, och det mesta låg redan fram sedan förra besöket.
Jag förstod väl att det inte var någon idé att plocka undan! ;o)

Fick förresten en present till från mannen... i fredags kväll var vi och fikade hos A och C här i Sura.
A hade en katalog från Party Lights och jag hittade naturligtvis en lykta jag ville ha, hehe.
Käre sambon  lovade att betala så jag beställde glatt.
Lite ljus slank det visst med också... tralalala.

Hittade även billiga ljus på ICA Maxi igår när vi handlade så nu klarar jag mej ett tag, tills ljuset kommer  hit på riktigt.
Idag har det ju gått från sol till snöoväder så man kan undra när det kommer, men man får inte tappa hoppet!

Kommentarer

Postat av: Anka

Publicerad 2009-03-23 08:12:18

Såg dig på tv i går :) Sitta brevid Dileva...inte illa :)

Kommer du kunna röra dig ute på byn nu utan att folk hoppar på dig? fniss

Sköt om dig, å grattis!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-03-23 09:09:06

Grattis Grattis på födelsedagen:)

Postat av: Paula

Publicerad 2009-03-23 17:19:25

JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA UTI TVÅHUNDRADE ÅR!!!

Grattis lite i efterskott! på 24-årsdagen!

Det låter spännande att bygga en husbil, det är ju enda sättet, herregud, dom kostar ju många gånger mer än ett hus! Här i krokarna kan man få en kåk för 250.000,- medan en husbil kan gå lös på halva miljonen utan problem!

Har börjat kika på Blocket, men, vet du, då hittar jag plötsligt en lägenhet istället....hihi, berättar mer om det om vi nu går vidare i ärendet. Och jag som trodde jag hade flyttat klart

Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela