TyraTok

Livet är ett äventyr!

Den första tranan har landat!

Publicerad 2009-03-04 08:23:34 i Allmänt,

Om inte det är ett vårtecken så vet inte jag vad!!??

Nu är det ju visserligen nere i Hornborgarsjön men ändå.
Snart ser man allsköns fåglar i luften även här... lovely!

Perrongen var helt snöfri imorse, nu går det undan med töandet, skippade kängorna idag för nu kan man gå på bar mark hela vägen till stationen.
Det ser jag också som ett säkert vårtecken.

Dessutom är det onsdag, alltså bara två morgnar till att kliva upp.
Ni ser ju att det är inte jobbet i sej jag motsätter mej emot i veckorna utan enbart det trista i att behöva gå upp tidigt.
Imorse vaknade jag 6.18, alltså 12 minuter innan klockan skulle ringa... skrämmande!

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-03-04 10:58:29

Hejsan!

Snart våååår!

Underbart.

Här töar det friskt. Lite skönt.

Ha det gott!

KRAM

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-03-04 16:46:14

Jag börjar inse att det där med att vakna före klockan blir värre och värre. Det står inte på så kommer man att sitta och vänta på tidningsbudet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela