TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ett obligatorium...

Publicerad 2009-03-11 22:02:32 i Allmänt,

... har det blivit att snusa en stund under filten varje kväll.

Efter det ut med hundarna i kylan så man vaknar till lite för att sedan sova igen... låter ju inte klokt!
Nä faktiskt, däremellan sitter jag lite här vi burken och läser och spelar, kanske förflyttar mej in i vardagsrummet, eventuellt ända in till matsalsbordet där pärlorna är.

Men jag har inte den där riktiga inspirationen på vardagkvällar, man orkar inte efter åtta timmars arbetsdag och en timmes resande.
Det är väl därför man längtar så mycket till helgerna,  det och så att man slipper vakna till biiiiipande, man får sova tills man vaknar av sej själv!!

Två dagar kvar!!   

Nu ska jag ta min sabla ömma fot och lägga den på en kudde och huvudet på en annan kudde och förhoppningsvis kunna sova trots min tupplur i soffan.
djur/katter/Katze25.gif

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-03-12 06:33:35

Det är gött att sova. Det blev vad min kväll gick åt till.

Postat av: Berith

Publicerad 2009-03-12 07:27:43

Stackare, att du ska behöva ha så ont i den rackans foten! Känner med dig! Kramelikram

Postat av: anne

Publicerad 2009-03-12 16:58:22

Men. Kan vi inte bilda en "Det -är-OK-att-inget-göra-på-vardagkvällarna"-klubb? Jag orkar inte med mycket jag heller...Förutom utfodring, köksröj och ev läxor för ungarna.

Postat av: Linda

Publicerad 2009-03-12 17:30:43

Var rädd om din fot..och glöm inte vila..helgerna är heliga att göra saker man gillar på!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela