TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ingen vinst...

Publicerad 2009-03-14 23:41:40 i Allmänt,

... blev det för mej men väl broder och son hade vunnit meddelades i ett SMS från södern.
Men jag skulle få ett tröstpris hemskickat i alla fall av min yngsta kreativa dotter! :o)

Annars har dagen som sagt inte bjudit några stordåd...
En promenad med de fyrbenta familjemedlemmarna och matlagning.
Det blev en riktigt god lax, senapsbakad med pepparrotssås och klyftpotatis.
Fast mannen var  i verksta´n så länge att jag inte orkade vänta utan till slut åt själv framför TV:n, men jag hade sällskap av Simon och Tomas så det gick såååå bra så.
Gillar verkligen det programmet, så avspänt och oftast blir det ju skitsnyggt!

Hann även med att se reprisen av Det okända, man missar mycket när det är hockey på TV och man  bara kan se en kanal fast vi har tre apparater.
Stenåldrigt!
Men å andra sidan är inte TV:n en stor grej i mitt liv, missar jag något så gör jag, och jag följer inga serier slaviskt.

Nu ska jag dra ner rullgardinen och knoppa in, man blir trött av för lite sysselsättning också!
Hörde att det ska bli bättre väder imorgon och det hoppas jag verkligen så man får lite energi.
smileys/smile25.gif

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2009-03-15 08:38:51

Solen skiner ute, så visst är vädret bättre. Hoppas du får en skön söndag, själv jobbar jag på Lögis.

Postat av: anne

Publicerad 2009-03-15 10:26:14

Det ser ut att vara en helt OK dag ute hos oss. Har du sol? Simon och Thomas har jag sett enstaka avsnitt av, har inte alls kläm på deras stil. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela