TyraTok

Livet är ett äventyr!

Kloka ord

Publicerad 2009-03-25 11:58:18 i Allmänt,

Det spelar ingen roll hur gammal man är... utan HUR man är gammal!

Dessa kloka ord fick jag från vännen K i Hallsta, och det ska jag genast anamma.
Ligger mycket i det...

Nu väntar jag mest på lunch, matlådan med chiliconcarne hägrar, magen knorrar och huvudet är tomt så det ekar.
Var på workshop på förmiddagen och fick hjälp med det nya programmet vi jpbbar med mot skolorna.
Det är så mycket nytt man lärt sej under ett halvår och nu ska det stoppas in ännu mer...

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-03-25 16:16:24

Det var verkligen inte dumt sagt.

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-03-26 07:10:54

Godmorgon!

Kloka ord!

Här är det bara bra. Jag har maken hemma och han tycker väl att det är trist när jag sitter vid datorn. Inte för jag förstår skillnaden mellan den och tv:n, hihi.

Ha en finfin dag!

KRAM

Postat av: Linda

Publicerad 2009-03-26 09:38:05

Kloka ord..men sanna..man är inte äldre än vad man känner sig..L

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2009-03-26 10:25:16

Åh vad du är duktig och träna. Jag har bara jobbat och jobbat och gått en del då jag håller på med den där förb.. stegtävlingen. Jag och stegräknaren är inte kompisar direkt då den inte registrerar jämt.

Hoppas du mår bra i vårsolen (fast det är kallt)

Kram Anna-Karin

Postat av: wilma

Publicerad 2009-03-26 10:28:13

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus

Postat av: Berith

Publicerad 2009-03-27 07:45:51

Sant det där med åldern. Man är inte äldre än man gör sig eller som en av mina favoritsångare sjunger i en av sina låtar: "I should be old, but I'm younger than my yerars" Jag instämmer med mina 60 år på lördag. Ha det vännen!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela