TyraTok

Livet är ett äventyr!

Lunch i solen?

Publicerad 2009-03-19 12:00:31 i Allmänt,

Undrar om man ska värma matlådan och gå ut och sätta sej på en parkbänk och äta?
Känns inte bra att sitta inne åtta timmar när himlen är såååå blå och solen skiner...  :o(

Morgonen har gått till möte med "mina" chefer ute på enheterna, dom kom till mitt krypin.
Det var roligt att se dem, två har jag bara mött som hastigast förut.
Vi fick mycket gjort så nu känns det bra med planeringen inför hösten.
Nu kan jag fortsätta tampas med alla protester mot höga räkningar... där känns det lite mer kaosartat.

Men men, det är värdsliga ting, finns alltid värre saker att tampas med.
Lider så med min kollega som har det så jobbigt... det är en mardrömssituation värre än värst.
Ens barn är alltid ens lilla barn, hur vuxna dom än är.

Nu ringde jag mannen och frågade om han hade tid att luncha med mej och jag hade tur, han är nära staden så då dejtar jag honom och skippar matlådan, den tar jag imorgon.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-03-19 14:55:46

Hade också ratat matlådan om jag fick en dejt och middag..L

Postat av: ELLEN

Publicerad 2009-03-19 17:23:21

Hej!

Hoppas du får en grym torsdag!

Vad ska du göra denna helg, några planer?

xoxo,

Ellen

www.ellensplats.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela