TyraTok

Livet är ett äventyr!

Så chiq man känner sej...

Publicerad 2009-03-12 08:14:19 i Allmänt,

... när man inser att man suttit hos läkaren med trosorna ut och in!!

Mannen skrattade rått åt mej igår kväll när jag trampade runt och skulle göra mej iordning för sängen, och han såg att den sabla lilla lappen hängde på utsidan där bak.
"Har du varit hos läkaren med trosorna ut och in, mouuuhahahahahahaaa!"

Som tur var satt jag ju mest så jag hoppas hon inte såg det... hade varit värre om jag skulle kravlat upp och legat på britsen.
Fast hon kanske såg det och räknade mej som ett knäppo på en gång, därav den svala responsen på min värk?

Jaja,  hjort är hjort som Henrik Hjelt säger (tror jag),  nästa gång kanske jag sätter dem på huvudet.

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-03-12 08:56:50

Här är det också vinter och ganska kallt.

Inte tillstymmelse till vår inte.

Äsch, jag tror att läkarna är vana med det mesta, hahaha.

Ha nu en skön och fin dag!

Kram

Postat av: Linda

Publicerad 2009-03-12 09:30:09

Har du dem på huvudet så märker nog de flesta det..eller vad tror du?..*L'



Det är väl så..att man saknar det man inte har.

Postat av: åsa

Publicerad 2009-03-12 13:17:35

Min far, han var till sjukgymnasten (en riktig "pingla" enligt honom) och hon skulle massera honom på ryggen och han kunde inte förstå, varför hon log så glatt.

När han skulle klä på sig märkte han att kalsongerna satt bak och fram, han hade alltså gylfen i bak...

Ganska pinsamt tyckte han...

Ha dé!/Kram

Postat av: Maria

Publicerad 2009-03-12 14:44:06

Vad pinsamt men troligtvis märkte inte läkaren nåt. Det är världsligt :-)



Ha en härlig kväll !

Kram

Postat av: Linda

Publicerad 2009-03-12 17:12:58

Hahahahaha



Som sagt..det är tur att man inte är ensam :P



Jo, det är jag som skickar ut sms;)

Postat av: Paula

Publicerad 2009-03-12 19:09:24

Hej! Hoppas allt var okej med dig, och att det största felet var dom aviga trosorna!

Finns ett talesätt som säger att har man aviga kläder betyder det tur! Så det får du allt tro på

Bara en morgon kvar nu, stackars dej...

Kramen

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2009-03-12 21:29:16

Hej!

Hi hi själv gick jag med mössan ut och in häromdagen. Ingen sa något förrens jag kom till blomsteraffären. Vi som bor på samma ort vet att de är ganska raka i kommentarerna därinne. Fast trosorna ut och in hos läkaren är nog värre....

Kram Anna-Karin

Postat av: Berith

Publicerad 2009-03-12 22:20:53

Ha ha, om du nån gång sätter trosorna på huvudet kan du väl lova att föreviga det med ett foto. Jag är ok, bara så trött på somliga saker som händer!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela