TyraTok

Livet är ett äventyr!

Så var det måååndagmorgoon!

Publicerad 2009-03-02 08:31:17 i Allmänt,

Ja,  tiden springer något makalöst fort och snabbast kutar helgerna!

Tycker det kunde vara tvärtom i det loppet, men det lär det ju aldrig bli... jo, kanske när man blir pensionär då.
Men dit är det ju 17 år, herregud!

Nå, utvilad ska man ju vara efter tre lediga dagar, och det är jag nog, även om jag inte slagit något världsrekord i sovande direkt.
Men ljuset gör mycket!
Det är stor skillnad att stå och vänta på tåget i fullt dagsljus mot att kura i mörker.
Nu väntar jag bara på att man ska slippa palta på sej så mycket kläder och kängor och vantar och mössa.
Eller... mössa har jag ju väldigt sällan, därför älskar jag munkjackor där luvan fyller en utmärkt funktion kalla dagar.
Men man kan ju inte få allt på en gång, först ljus, sedan värme.

Jaja, det hjälper inte att sitta här och försöka förhala arbetsdagen... bara att dyka ner i högen.

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2009-03-02 09:02:04

Ja, visst är det härligt att det börjar gå mot ljusare tider, allting blir liksom lättare då...

Hoppas du får en bra måndag!

Ha dé!/Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela