TyraTok

Livet är ett äventyr!

Skenet bedrog...

Publicerad 2009-03-19 21:54:24 i Allmänt,

... det var minsann inte så varmt och skönt ute som det såg ut.
Mannen och jag kom precis samtidigt till Punkt där vi skulle ses och fasen vad det blåste kall nordan när vi dividerade var vi skulle intaga vår lunch.

När vi knallade ner till Jensens Biffhus frös jag rejält  för ner på Stora gatan nådde inga solstrålar mellan husen.
Maten var god som vanligt, men man saknar grönsaker när man äter där.
Hade inte kycklingen, potatisen och såsen varit så goda hade jag inte nöjt mej med en ynka persiljekvist som tilltugg.
Önskar man hade kunnat ta ett glas vin till maten och strunta i att jobba...  men... drömma går ju an, ändå trillar verkligheten alltid ner i knoppen på en, så lydigt travar man tillbaks till jobbet när lunchen är över.

Men eftermiddagen gick så fort att  jag kannpt hann med, och det jag definitivt inte hann med var att gå ner på gymmet.
Inte denna vecka heller!!
Usch... men jag kanske kan smita före lunch imorgon en sväng... vi får se.

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-03-20 09:48:46

Ibland kan man känna att skörbjuggen kommer över en hastigt. Det känns konstigt om man inte får någon form av grönsaker till maten.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela