TyraTok

Livet är ett äventyr!

Två gånger...

Publicerad 2009-03-21 18:52:43 i Allmänt,

... har jag luftat hundarna och två maskiner tvätt har jag tvättat.
En gång har jag handlat, vi åkte ända in till staden för att få lite mer att välja på, och en gång har jag lagat min egen påhittade pastagratäng som mannen älskar.
Fast det blev två ugnsformar mat, bra att ha!

Ett halsband har jag hittills knåpat ihop men sorterat och lagt upp för Linda J:s fotlänkar och några halsband till att pyssla med framför TV:n.
Måste ju sitta bänkad kl 20.00 när Babbens show börjar! :o)

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-03-22 07:28:53

Godmorgon!

Åh, vilket snyggt halsband. Det gjorde att jag blev jättesugen att skapa igen. Har inte gjort nåt på jättelänge.

Dags att ta tag i det.

Ha en skön söndag!

Kram



Postat av: Linda

Publicerad 2009-03-22 07:42:46

Vilka härliga färger på halsbandet/armband!

Duktig du är...tänk om jag också varit lite kreativ?...

kram..

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-03-22 07:59:29

Åh, mina hundar skulle se ut som hus om jag bodde för nära djuraffären. Igår blecv det en massa er handlat ärn vad som var tänkt.

:D

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-03-22 08:24:51

Tjusiga grejjer!

Postat av: åsa

Publicerad 2009-03-22 09:22:27

..Nu får du väl kalla dig för "kändis"..

Nog var det du som skymtade ibland, eller..?

Du är jätteduktig på att göra smycken, hoppas du kan sälja mycket nu till våren/sommaren.

Ha dé!/Kram

Postat av: E

Publicerad 2009-03-22 09:54:17

Jag såg dej nog, satt där och matchade självaste Dileva minsann! :0)

Postat av: TT

Publicerad 2009-03-22 10:15:49

Tack för era synnerligen trevliga kommentarer!

Jo, jag syntes rätt mycket och mest i slutet då bredvid Di Leva!

Vilken tur att jag valde lila kläder! :D

Postat av: Linda

Publicerad 2009-03-22 10:33:36

Vilka härliga färger på halsbandet:)

Måste börja sola nu så man kan visa sig med fina fotlänkar sen hehe. Just nu är benen genomskinliga så dom skulle inte göra dina fina alster rätta.

Jag är lite hes idag efter allt skrikande till SM-GULDET haha. Weeeeeee.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela