TyraTok

Livet är ett äventyr!

Vissa dagar...

Publicerad 2009-03-13 11:40:20 i Allmänt,

... går så fort så att man hinner inte ens blogga!

Igår var det fullt ös hela förmiddagen, och avdelningsmöte nästan hela eftermiddagen.
Mötet i sej gick bra utan att jag nickade till trots att  vi hade en ekonom här som informerade om läget inför 2009 och 2010.
Det i sej kunde ju blivit en rätt sövande historia men nu var det en snygg ung kille, hehe, så jag höll ögonlocken och intresset uppe.

Hem och äta, prismärka smycken och över till S med den lilla låddan och tjåla lite med kattungen.
Väl hemma igen tittade jag  på Lyxfällan och sedan var det i princip sängdags.

Nu har förmiddagen gått undan igen och magen skriker efter matlådan, fast den är inte så raffinerad idag.
Tre små sojakorvar, två kokta ägg och fetaost.
Man tager vad man haver i sina gömmor...

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-03-13 13:02:31

Just nu skulle tre soyakorvar, ägg och fetaost sitta bra! Jag har inte ätit lunch än, ville bli klar med jobbeländet först!



Härlig fredag på dig! :)

Postat av: Berith

Publicerad 2009-03-13 16:04:41

Jag tycker det är svårt att sätta pris på de smycken (och kort) man gör. Jag har jättesvårt för det! Material, arbete....osv...det är ju kul också!!

Postat av: TT

Publicerad 2009-03-13 18:40:57

Anne, det var en rätt bra lunch!

Hoppas du hann äta!



Berith, visst är det! Skulle man ta betalt för all tid man la ner skulle väl ingen vilja köpa, men som du säger, det är så himla roligt!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-03-14 07:08:03

Lägg gärna ut lite smycken...

kul att titta på!

Och vem behöver inate lite nytt nu till våren?..L

KRam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela