TyraTok

Livet är ett äventyr!

21 grader Celsius...

Publicerad 2009-05-30 10:47:19 i Allmänt,

... på skuggsidan och klockan är 10.38!

Blir nog en wonderfull dag idag och jag HOPPAS att det lilla SMS:et som pep i mobilen sent igår kväll bär frukt för det vore en perfekt kväll för lite Elba-häng.

Men... blir det inte så får man väl gillar läget ändå... gilla och grilla kanske... men jag håller tummar och tår och försöker vika öronen till och med för att barnvakt kan fixas.



Mannen kom hem sent i natt,  tusen kronor rikare efter den leveransen, hurra!
Det var meningen att han skulle sova kvar så han kunde hinna fiska idag också men han ville hem,  det var rätt mycket folk i den stugan och ingen el i gäststugan.
Dom har förresten inte ens el indragen i sjävla storstugan heller... strongt att vara där tre veckor tycker jag som är bortskämd.

Jag, som aldrig tillbringat en natt ensam i detta spökhus var glad för att  han körde hem 30 mil, även om jag inte orkade växla ett ord ur djupet på mina kuddar när han la sej.
Tänk att man är så trött när fredagen kommer att man slocknar som ett ljus trots att man slumrat en stund i soffan under kvällen!?

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-05-30 14:00:55

Ja, här finns det rum och utrymmen så det räcker till flera.

Lilldottern flyttar ner till källaren så det blir två rum lediga på överplan, hihi.

Kanske ska flytta upp mitt hobbyrum dit upp.

Ha en skön dag!

KRAM

Postat av: Inga M

Publicerad 2009-05-30 16:37:38

Du är ju ändå modig som sover över ensam i stugan. Jag är lite harig när det gäller sånt, vill helst ha känt sällskap. Fast lite bättre är det med hundar. Våra vaktar mycket mer när inte Roland är hemma.

Postat av: åsa

Publicerad 2009-05-30 18:39:43

Hoppas du kommer iväg på festligheter, tråkigt när det blir ändrade planer då man ställt in sig på att ha kul..

Ha dé!/Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela