TyraTok

Livet är ett äventyr!

Back on track...

Publicerad 2009-05-04 08:26:58 i Allmänt,

... lite lagom småseg efter 3 lediga dagar i solen.

Men denna måndagmorgon strålar ingen sol utan regnet droppar.
Rätt skönt tycker min egoistiska sida,  känns alltid bättre att gå till jobbet när vädret inte är så bra.
Skönt också för att det har varit så torrt ute i markerna,  lite väta behövdes verkligen.
Vår lilla gräsplätt såg för jäklig ut, nu kanske det finns hopp om lite grönt gräs.

Nu ska jag bita tag i det jag inte hann i torsdags när jag rusade till tåget.
Ärendet jag oroat mej för under helgen hade löst sej och jag har en hel del mail som innebär mycket jobb.
Bara att tuta på, vardagen är tillbaks!

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-05-04 08:31:39

God morgon! Du har haft en händelserik helg i värmen. En annan har jobbat hela helgen. Du får ha det så bra. Kram Madde

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-05-04 08:46:21

På ett konstigt sätt kan det vara ganska skönt med vardag. Själv har jag visserligen mina två sista arbetslösa veckor så jag såsar på i morgonrocken men jag har dragit igång lite administration av livet. Jag ringer arbetsförmedlingen om flytthjälp, polisen om gamla cyklar och bostadsrättsföreningen om uppsägning av garage. Skönt att stryka saker från listan på köksbordet.

Postat av: anne

Publicerad 2009-05-04 10:49:09

Jobba på du, jag försöker göra det också, men nog kunde man väl ha hittat på roligare saker att göra...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela