TyraTok

Livet är ett äventyr!

Fredagkväll...

Publicerad 2009-05-29 22:31:44 i Allmänt,

... i min ensamhet!
Nejdå,  jag har två hundar som reagerar på alla ljud och skäller på allt som rör sej utomhus, det brukar dom inte göra...
Är väl för att husse inte är hemma, vaktinstinkten har vaknat, måste skydda värnlösa lilla matte. :o)

Vi upptäckte på jobbet att ytterdörrarna till Stadshuset stängde redan klockan tre idag trots att pingst inte längre är en storhelg, så jag gick  hem mycket tidigare än beräknat... allt ligger ju ändå kvar till måndag.

Mannen hade städat innan han åkte till Vansbro, sånt gillar jag.
Stekte lax och värmde spenat till ensam middag, det var jättegott!
Kollade med kompis i grannbyn om hon bjöd på fika men det verkade omständigt så det skippades.
Somnade i soffan en skvätt efter rastning av hundar,  och sedan ringde väninnan N och lämnade slutgiltigt WO till festakvällen imorgon... får se hur jag löser det... ska jag lura med mannen..?

Knäckte en flaska vin och tömde kameran från förra helgen.



Längtar till stugan men det kommer fler helger som jag kan spendera i hammocken.



Olika utsikter hade jag från altanen...
En del visar den sidan...



... och andra visar en annan sida!
Båda verkade trivas utmärkt och det är ju huvudsaken.

Men hur tråkigt kan det vara på TV en fredagkväll??

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2009-05-30 06:30:01

Precis vad jag tyckte i går kväll. Hur j..a tråkigt som helst på burken. Jag gav upp och la mig på "spikmattan" ist. Det var skööönt!! Hoppas du får en bra lördag, själv ska jag jobba. Vädret ska bli kanon.

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-05-30 07:23:37

På tv kan det vara hur trist som helst inser man när man inte just har nåt annat att förströ sig med.

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-05-30 07:59:22

Det är en underbar lördag.

Ja, sakna hene komme rjag såklart göra, men känner jag henne rätt så kommer hon se till att jag inte glömmer henne en sekund, hihi.

Ha nuu en skön dag!

KRAM

Postat av: Linda

Publicerad 2009-05-30 09:28:10

Tjoho:)

Hoppas du hittar nån som vill följa med. Annars kan du komma hem till mig och grilla och dricka vin:)



Du har sålt lite mera smycken på jobbet. (Ja, jag köpte ett armband till också) ;)



Nu ska jag strax ut och bränna fläsk i solen. Jag gömmer mig icke i vassen. Jag ligger bakom hallonbusken.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela