TyraTok

Livet är ett äventyr!

Jag ser...

Publicerad 2009-05-27 14:41:40 i Allmänt,

... hur solen kämpar bakom de kompakta gråa molnen... den vill sååå gärna kika fram... och den lyckas
Och jag känner hur min kropp kämpar för att sitta kvar här inne... och hur min hjärna kämpar för att vakna efter paltkoman.

Men nu är det ju kaffedags så den delen av tarmen får sitt behov tillfredsställt och dessutom kom mail från utmärkt delikata vännen N att biljetterna till Elbas discokväll på lördag är i hamn!
Gratis dessutom för hon snikade med mej via gamla arbetsplatsen, tjoho!!
Gratis är alltid gott för tunna plånböcker.

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2009-05-27 15:02:48

Kolla min blogg får du se vad jag dök på när jag var ute och surfade runt på nätet! Kram

Postat av: Paula

Publicerad 2009-05-27 20:33:54

Discokväll, jo jag tackar! Och svänga sina lurviga, inte illa! Avis är jag förstås, även om jag möjligen skulle känna mig något malplacerad..

Åskan har mullrat och vinden har nått orkanstyrkor, men en finnkäring rubbar man förstås inte på i första taget!

Ha en fin kväll

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-05-27 20:34:54

Idag låg grannens syrénträd ner av blåsten.

Nu har det lugnat sig äntligen.

Ananrs gillar jag när det blåser och åskan är kul också, hihi.

Ha en fin kväll!

KRAM

Postat av: Lillan

Publicerad 2009-05-27 21:14:45

Här har också blåst som attan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela