TyraTok

Livet är ett äventyr!

Läser i dagsblaskan...

Publicerad 2009-05-15 18:15:47 i Allmänt,

... att Stadsparken i Västerås nu är invaderad av ormar istället för råttor... hur fasen lång omväg ska jag behöva gå från tåget eller bilen till jobbet nu då??

Ormar är i särklass det äckligaste djuret jag vet, råttor kan jag stå ut med men inga kräldjur.
Jublar och klappar händerna när mannen råkar dela någon äcklig orm med gräsklipparen i stugan, även om det bara är en liten kopparorm.
Urk!

Nu åker jag och fiskar i soooolen!
Blir en lagom fredagkvällsavkoppling efter en stressig dag.

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-05-16 07:52:42

Du får sätta på dig storstövlar och klampa fram.

Postat av: anne

Publicerad 2009-05-16 17:42:12

Men varifrån skulle väl ormarna komma? Från ån? Verkar skumt. Eller är det råttorna som dragit dit dem?

Postat av: Inga M

Publicerad 2009-05-17 10:10:10

Himla trist med ormar! Men de kommer väl dit där maten finns, alltså råttorna. ¨Så logiskt sett borde man bli av med ormarna om man får bort råttorna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela