TyraTok

Livet är ett äventyr!

Oboy, vilket vackert väääder...

Publicerad 2009-05-02 10:46:53 i Allmänt,

Fiske blev det igår kväll, trevlig kväll  i Gropen.
S och hennes nye man K kom dit en sväng och de trevliga människorna från E-tuna var där.
Sol, brassestol, en bra bok och lite godis... perfekt kväll. :o)
Fast vi fick ingen fisk,  så vi fortsätter idag.

Mannen fick dock en fin regnbåge på förmiddagen, han var ner på det stora preimärfisket medans jag sov bort huvudvärk i soffan igår morse.
Den grillade vi när vi kom hem igårkväll, en exellent god sen middag.
Något vin blev det dock inte utan en citodon till sängdags, för foten och hela underbenet värkte något infernaliskt, ända upp i knät strålade det... skumt!
Kändes nästan som växtvärk,  men numer krymper man väl förr än man växer... annat än på bredden! :o)

Nu, packa lite frulle och åka ut i solen!

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-05-02 11:21:19

Trist det där med det konstiga växande i färdriktningen...

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-05-02 14:47:34

Åh, det har varit en underbar lördag.

Jag är nästan äckligt brun redan. hihih

Hoppas du har en härlig dag!

KRAM

Postat av: marie

Publicerad 2009-05-02 23:47:07

Hoppas din värk försvunnit all världens väg nu och att din dag blev bra!

Postat av: Berith

Publicerad 2009-05-03 07:22:40

Vilket roligt test, jag fick samma som du!

Postat av: Berith

Publicerad 2009-05-03 07:38:26

Hej igen. En liten korrigering. Jag fick samma som du i början, men sen skiljer det sig...

Postat av: anne

Publicerad 2009-05-03 08:04:51

Men, vad har du med benet? Skumt om du upplever det som växtvärk... Hoppas det ger sig, eller gav sig i alla fall.



Så härligt att ni tar er ut så mycket och är aktiva, jag har väl inte fiskat på flera decennier skulle jag tro, inte ens metat med ungarna...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela