TyraTok

Livet är ett äventyr!

Osams med vädergudarna?

Publicerad 2009-05-04 13:10:02 i Allmänt,

När jag satt och åt min lilla veggoburgare med fullkornsris och champinjoner i lunchrummet var himlen blå och solen sken!

Blev helt chockad över detta väderomslag så jag skyndade mej ut för att hinna med lite finväder... jaha?

Ösregn som påminde om en rejäl höststorm blev det!
Hade jag dessutom inte sprungit in till godisfarbrodern för att smussla med mej lite uppiggande smågodis hade jag hunnit tillbaks utan att bli blöt... synden straffar sej själv.

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-05-04 16:17:16

Och kallt är det också i alla fall här hos mig.

Postat av: Linda

Publicerad 2009-05-04 19:03:49

Underverket kommer på bild på fredag..:)

innan dess får du ha nöjet att fantisera..:)



Usch ja det vädret..

sol regn..och lite regn igen..:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela