TyraTok

Livet är ett äventyr!

Skumt...

Publicerad 2009-05-15 13:48:08 i Allmänt,

... känns det när mobilen ringer idag och det är från syncentralen i Göteborg, och det söks efter en person som definitivt inte är jag.
Eller, det är väl inte så skumt i sej, man kan ringa fel, det är ju mänksligt.

För några veckor sedan ringer det i min andra mobil, en mobil jag har med comvik kompis kontantkort för att ungarna och några fattiga vänner (haha) ska kunna ringa mej gratis.
Då var det en läkare från Uddevalla som sökte en person med samma namn som nu efterfrågades i min Telia-mobil??

Sammanträffande eller omen...

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-05-15 14:06:21

Tråkigt för den som väntar på kontakter med vården att denne någon uppgett ditt telefonnummer för så måste det väl nästan vara. Själv måste jag fundera en lång stund på vad jag egentligen har för nummer när folk frågar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela