TyraTok

Livet är ett äventyr!

Snigelfart...

Publicerad 2009-05-13 15:19:51 i Allmänt,

... är det som gäller!

Imorse kändes det inte så där hundra bra så jag kröp ner i sängen igen efter att ha klivit upp halvsju i tron att jag skulle fixa att jobba.

Hängde med ut när mannen skulle gå med hundarna, måste ju testa min kapacitet vad gäller att ta mej till tåget imorgon... till och med gammelhunden går fortare än mej, haha.
Hyresvärden skrattade rått åt mej och tyckte mannen kunde använda mej som vält nu när gräsmattan behöver plattas till, jag är ju så stel... bussigt.

Jaja,  det tar lite tid men det går att gå.
Värker dock rejält i ländryggen så det går åt mycket liniment...  luktar väldigt gott och fräscht om mej! :o)
Fixade till lite chiliconcarne efter ett besök i affären och nu är det soffläge som gäller resten av dagen tror jag.
Mannen ska väl iväg på fiskemöte ikväll så jag får zappa hur jag vill.

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-05-13 20:10:33

Usch, jag tycker synd om dig. Skynda dig att bli bra i ryggen!

Postat av: Berith

Publicerad 2009-05-14 08:05:28

Det där låter inte bra Titti!! Hoppas verkligen inte att det blir allvarligare för dig!

Sköt om dig! Kramelikram

Postat av: anne

Publicerad 2009-05-14 10:30:42

Hur går det för dig?

Postat av: marie

Publicerad 2009-05-14 16:19:40

Din stackare!!! Hoppas du blir bättre i ryggen!

Ta det lugnt och sköt om dej!!!

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-05-14 16:20:27

JAg har en utmaning där jag ska visa mitt hem.....men det är inte läge för det ännu, hahaha

Hoppas du snart mår bättre.

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela