TyraTok

Livet är ett äventyr!

Vilken panik...

Publicerad 2009-05-20 17:32:58 i Allmänt,

...  och stress människor har för att det är långhelg på G!

Att ta sej ut från parkeringen i småbåtshamnen var omöjligt så jag fick köra genom stan och göra u-svängar lite här och där så jag kom ut lite snabbt och smidigt.
Tankade vid Shell-macken på Råby men sen vart det en rejäl propp vid Erikslund.
Herre min skapare!
Sååå mycket folk köade in till Maxi och systemet och nästa lika många på att få komma ut ur staden.

Japp, det ska bli skönt att få lite skogsluft i lungorna!
Man sover väldigt skönt när det är så tyst och man filosoferar så bra i hammocken framför brasan med ett glas vin i handen.



Köpte lite pärlor på lunchen på Panduro för mitt presentkort, undrar om jag ska ta med mej lite grejer, kan ju få abstinens annars...
Vi får se... verkar bli rätt fullt upp ändå,  det tar väl sina lilla tid att räfsa gräset när det väl är klippt,  damma bort spindelväv och torka golven.
Fast brorsan hade visst städat kylskåpet så det slipper jag i år.
Ett år hade en liten mus byggt bo i frysfacket, men sen hade den ramlat ner i en hink och inte kommit upp, den lilla stackaren.

Så får vi ju främmande i två omgångar eventuellt  och då blir det lite fiske och dessutom brukar man slockna ovaggad ändå efter mat, vin och bastu.

Så härifrån blir det lite tyst nu några dagar,  jag önskar er alla en riktigt bra helg!    

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-05-20 17:41:06

Just i kväll känns det inte som om jag ens behöver vin och bastu för att somna gott. Jag tror inte ens att det behövs vaggvisor.

Postat av: Linda

Publicerad 2009-05-20 19:14:01

Ha det så mysigt allihopa:D

Du fick beröm av Sofia på romerska. Hon tyckte mina fotlänkar var sååååå fina:)

Å det tycker ju jag med förstås:)

Postat av: Paula

Publicerad 2009-05-20 22:44:17

Grattis till lånet! Har sett flera vagnar o husbilar med stämpeln "TT" på på Blocket på sistone....ni hittar säkert er "Pärla"

Ha nu en skön helg, vi har bastat här hemma ikväll, o drar imorrn bitti!

Kram

Postat av: Inga M

Publicerad 2009-05-21 00:15:20

Ha en trevlig helg! Det här är verkligen en skön liten extra ledighet så här på våren, perfekt för uteliv och umgänge!

Postat av: åsa

Publicerad 2009-05-21 08:29:00

Hoppas ni får en trevlig helg i stugan och att vädret blir hyfsat..

Ha dé!/Kram

Postat av: anne

Publicerad 2009-05-23 21:24:17

Hoppas ni får en mysig helg, oavsett om du vaggas till sömns eller inte! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela