TyraTok

Livet är ett äventyr!

En present...

Publicerad 2009-11-27 11:41:34 i Allmänt,

... fick jag med posten igår!

I ett oansenligt kuvert märkt SPP låg ett erbjudande om att gå in och beställa tre nummer av en tidning gratis.
Det var en snabbhetspremie, som tack för mitt svar om överflyttning av pensionssparande.
Jag fick välja mellan Teknikens Värld (?), Amelia eller Sköna Hem.
Velade ett tag mellan de två sistnämnda men insåg att jag inte vill bläddra i en inredningstidning och sukta efter saker jag vill ha till nya lägenheten men inte kommer att ha råd med, så det blev tre gratisnummer av Amelia.
Alltid något i höstmörkret! :o)

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2009-11-27 15:40:32

Tja, själv fick jag ju "bara" sitta bredvid Bästa Vännen och det är ju inte heller att förakta ;) Kul med Babben förresten....det skulle jag också kunna tänka mig...hur fick Du tag på de biljetterna? SVT måste ju vara nästa steg i karriären tänker jag ;)



Ha en trevlig helg!

Postat av: Berith

Publicerad 2009-11-28 10:54:35

Brukar köpa Amelia ibland och tycker att det är en rätt bra tidning...mycket nöje!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-11-28 11:52:31

Vill bara önska dej en trevlig advent. Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela