TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ensam hemma...

Publicerad 2009-11-20 22:33:07 i Allmänt,

... är jag med min glöggflaska.
Ja, jag har faktiskt två flaskor som mannen köpte åt mej idag.
En ska jag spara,  men en har jag öppnat och värmer mej en mugg då och då.
Mannen är på herrmiddag, ärtsoppa och punsch,  och när han gått iväg somnade jag på soffan, vaknade lagom till Idol. Ett rätt känslosamt avsnitt som ger mej många tankar...

Nu har jag just varit ute en snabbis med hundarna och väntar på att få se vem som röstas ut, sedan ska jag sätta mej vid pärlorna för jag har en idé i knoppen.
Pärlorna blir nog det sista jag packar ner för jag har börjat få lite inspiration igen, kanske lite för att jag sålt fyra halsband denna vecka på jobbet.

Har även idéer till fler julkort så det materialet packas inte heller ner förrän i sista minuten, man kan ju inte bara packa utan måste skapa lite också!





Korten är bara halvfärdigt och jag har inte beskurit bilderna för Photoshop ligger i andra datorn.
Nästa år ska jag försöka satsa på att göra många kort, det finns önskemål av en kollega att köpa julkort och jag skulle även få sälja hos M i djuraffären.

Ikväll tyckte jag att Kalle var bäst, fast det tycker jag rätt ofta.


Bild från TV4

Kommentarer

Postat av: Inga M

Publicerad 2009-11-21 10:34:00

Kalles Your song till mamma var bara helt hjärtknipande. Man måste älska honom! Sen var Tove väldigt bra också tycker jag. Kan inte begripa att hon bara är 17 år, hon är så duktig på allt.



Ha en trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela