TyraTok

Livet är ett äventyr!

Fredagen den trettonde...

Publicerad 2009-11-13 11:05:23 i Allmänt,

...har för min del inte inneburit någon otur ännu i alla fall.
Jag tog tåget imorse, ett helt knökfullt tåg och ingen konduktör fanns att se så långt öga nådde, alltså åkte jag gratis.
Bra för min tunna plånbok!

På jobbet vart vi bjudna av chefen på en brakfrukost!
Bra för min tomma mage!

Mannen hade dock en riktig fredagendentrettonde-start på sin dag.
När han skulle åka iväg imorse var batteriet dött och ett däck platt på Saaben.
Han tyckte att jag ska köpa en trisslott!

 

 

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2009-11-13 11:56:48

Har jag glömt att berätta att jag knäcker extra som paparazzi ;)

Postat av: Selma

Publicerad 2009-11-13 17:15:26

Hittills har även jag klarat mig ganska bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela