TyraTok

Livet är ett äventyr!

Funkar än så länge...

Publicerad 2009-11-13 20:27:06 i Allmänt,

... ingen större otur.
Inte för mej men för vår hyresvärd.
Han har känt sej krasslig sen han kom hem från Afrikat,  idag ringde han akuten och fick order att komma dit direkt.
Han körde dit och dom misstänker malaria men han skulle få åka hem.
Men det fixade han inte så mannen hämtade upp mej på jobbet lite tidigare än tänkt och så åkte vi till akuten och plockade upp den knäsvage mannen och fixade hem både honom och bilen.
Jag har aldrig sett honom så matt... undrar vem ska skjutsa honom sen när vi inte bor kvar...

Såg ett reportage på lokal-nyheterna om en rolig mässa med egenföretagare på söndag på hörnet i Konserthuset, den skulle jag vilja gå på.
Men jag vill gå på Änglamässan också!
Och antik- och hantverksmässan också... vill någon annan gå på nåt av alternativen så hör av er omgående!!

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2009-11-14 10:02:45

Lite långt att åka, jag blir nog hemma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela