TyraTok

Livet är ett äventyr!

Grå grå, grå grå...

Publicerad 2009-11-06 09:47:01 i Allmänt,

GRÅ GRÅ GRÅÅÅ!
Var det Magnus och Brasse som sjöng så?
Hur som haver, väldigt passande beskrivning på novembervädret.

Hörde på TV att helgen att detta underbara väder skulle fortsätta och helgen också bli grå... usch!
Fast man får glädjas åt det lilla, idag blåser det inte halv orkan och det är ingen nederbörd i luften heller.

Annars är det positivt att det är fredag, äntligen.
Ska unna mej gott i helgen...

... dessa skruvar gillar jag... men det kanske inte passar till glögg förstås... fast jag behöver ju inte äta och dricka samtidigt. :o)

Tänker även göra currygratängen med älgfärs, den har jag längtat efter länge.
Annars blir det packning, röjning, tvätt och disk som får gälla tror jag.
Två smycken ska fixas till och så lite fler julkort vill jag hinna göra också, jisses det blir nog stressigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela