TyraTok

Livet är ett äventyr!

Halleluja...

Publicerad 2009-11-05 08:32:59 i Allmänt,

... igår lyckades jag hålla mej vaken hela kvällen och se både Halv åtta hos mej, Helge var en höjdare igår,  och Bondläpparna som jag väl inte tycker är någon höjdare.
Men har man börjat kolla sitter man liksom fast, och jag är mest nyfiken på hur tjejen ska välja.
Programmet ligger i alla fall ett stort snäpp högre än dom ensamma mammorna i trean, yeak.

I förrgår sov jag från klockan sju på kvällen i soffan tills jag tog en dusch och sedan somnade i sängen före 22.00, makalöst!
Visserligen var jag jättetrött igår med, sabla mörker som förstör min dygnsrytm, men jag tvingade mej att vara vaken, man kan ju inte sova bort halva året.
Fast man har god lust...

Igår fick vi vår första snö, och den låg kvar på taken imorse. Kändes inget skönt att gå till bilen med de små hårda kornen farande mot ansiktet,  men det är väl bara att inse att vintern har gjort sitt inträde.
I år känns det inte lika jobbigt för nu vet jag ju att jag om ca fem veckor slipper köra när det är snorhalt och jag slipper stå och vänta på tåg som aldrig kommer, tjoooho!

Dagens fråga på Rix Morgon Zoo är när man får dricka glögg och en majoritet säger första advent.
Jag har väl också lutat åt det hållet men nu är jag sååå sugen så jag tror att jag måste smyga med en flaska i helgen... mmmmm!
Älskar Blossas starkvinsglögg, den är bäst!

Kommentarer

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2009-11-05 08:43:41

Morning! Samma skitväder här!

Läste att det blir flytt för er...grattis!

Tack för dina rara ord hos mig!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Selma

Publicerad 2009-11-05 16:39:58

Jag gillar inte glögg nåt vidare så du kan få dricka min.

Postat av: elin

Publicerad 2009-11-05 17:45:22

Härligt! :)

Postat av: Mia

Publicerad 2009-11-06 01:50:49

Jag tycker man kan få dricka glögg året runt! Dom kan ju komma på en "sommarglögg" eller dylikt!



Mia <3 glögg

Postat av: åsa

Publicerad 2009-11-06 09:19:31

Glögg, det hör hösten/vintern till tycker jag, även fast jag föredrar min glögg kall...

Ha dé!/Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela