TyraTok

Livet är ett äventyr!

Herregud!

Publicerad 2009-11-18 08:26:17 i Allmänt,

Jag ser blå himmel!!

Har suttit och funderat om det är en synvilla men det stämmer.
Visserligen var det ljusare än vanligt när jag körde in, himlen var inte kompakt grå utan det var lite skiftningar men nu när jag tittar ut är det knappt ett moln, HURRA!

Kroppsligt sett är det inte hurra... tog nog i lite för mycket på gymet igår så idag känner jag mej som överkörd av en ångvält, tur man inte behöver idka kroppsarbete utan kan sitta på sin stol.
Är jag riktigt lat kan jag till och med skriva ut alla papper på min egna skrivare så slipper jag resa mej för att hämta papper i rummet bredvid. :D

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-11-18 14:56:30

Här regnar det, :( Solen titta fram en stund på fm och försvann sen innan lunch. Kram Madde

Postat av: Selma

Publicerad 2009-11-18 18:06:52

Även jag har sett en strimma blått idag men nu regnar det igen.

Postat av: Inga M

Publicerad 2009-11-18 18:40:50

Här i Årjäng var det också solsken idag. Vi flockades på rasten och gladde oss gemensamt! Det var ju ett tag sen nu och mörkret är annars kompakt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela