TyraTok

Livet är ett äventyr!

Motion på morgonkröken...

Publicerad 2009-11-03 08:39:24 i Allmänt,

... fick jag eftersom bästisen N kom inforsande och undrade vart fasiken hon skulle vara på kurs här i det stora huset.
Dom håller ju på att bygga om för politikerna och i stora entrén, så det är en massa tillfälliga rum i korridorer som gud glömt.
Nu var jag i just det rummet hon skulle till på möte förrförra veckan så jag kunde i flygande fläng eskortera henne dit, uppför trappor, nerför trappor, dörr ut och dörr in, puh!


Nå, nu är man upp uppvärmd inför dagens vedermödor!
Vi hann enas om att luncha ihop så jag får skippa avdelningslunchen,  men den kommer ju igen om en månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela