TyraTok

Livet är ett äventyr!

Oj!

Publicerad 2009-11-30 22:51:57 i Allmänt,

Vart tog dagen vägen??

Förmiddagen - swisch!
Eftermiddagen - besök med mitt team på tre av "mina" enheter, fika, hembakat och rundturer - swisch!
Hem på mörka vägen, värmde ärtsoppa ur tub åt oss, tack för den som uppfann den formidabla rätten för trötta och lata.
Snark i soffan - påringning på mobilen så jag masar mej upp.
Det är familjen från titten här igår som vill kolla in igen och det får dom självklart, byta boende är en stor fråga.

Nu har hyresvärden tänkt om, det får t ex målas ljusare på trista bruna partier... hm... hade jag vetat det så kanske... fast jag vill flytta, jag vill något nytt, jag vill komma närmare mina vänner... nej, jag gör rätt!
Men det lutar åt att dom tar vår lägenhet i alla fall och det gör dom rätt i!

Nu har jag högtidligt betalat hyran på nya lägenheten, en halv hyra men det kändes högtidligt!
Har även betalat räkning från Bokus, 81 kr,  som jag tydligen missat, oj!
185 kr till CSN, känns som överkomlig månadskostnad och så Tele 2, de utsugarna!
Det blir sååå billigt med snackis-abonnemang, bara 100 kr extra i startavgift och sedan 19 öre i minuten. Man glömde nämna 150 extra i en annan avgift och lite annat smått och gott så två veckors knappa ringande slutade med 450 hela kronor!!

Jag säger som jag sa förr... kan man inte betala med kapsyler?

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-12-01 08:09:46

Vissa dagar springer bara iväg. Ha det bra. Kram Madde

Postat av: Selma

Publicerad 2009-12-01 19:15:45

Det är lite lurt det där för varje gång man skaffar sig ett billigare mobilabbonemang blir det dyrare.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela