TyraTok

Livet är ett äventyr!

Poststrul

Publicerad 2009-11-11 11:16:14 i Allmänt,

Idag går telefonerna varma här på jobbet, posten har lyckats göra ett fatalt fel angående fortsättningen på vårt stora utskick och folk ringer förstås och undrar vad vi pysslar med!
Skönt att kunna skylla ifrån sej. ;o)

Annars är det inte lika skönt när mannen ringer och meddelar att det kostar 7 000 kr att laga min bil som läcker soppa... urk!
Får se hur jag ska lösa den lilla pikanta detaljen, jag som tänkt sälja den i januari... skräp säger jag bara!
Ja, bilen är ju inte skräp, utan situationen är det.  Den kunde väl väntat två månader med att gå sönder??

Nå, jag ska inte hänga läpp för det nu, det blir som det blir och idag är det onsdag, alltså bara två morgnar kvar att kliva upp denna vecka.
Imorgon ska jag vara ledig på eftermiddagen för mannen och exmaken ska på fisketur och hundarna kan inte vara ensamma så länge.
Bra för då hinner jag packa lite mer,  fast mannen är lite bekymrad. Han fick en cortisonspruta igår och är öm som sjutton så han kanske bara får titta på när andra fiskar, vi får se.

Nepp, sista rycket före lunch då!

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-11-11 18:49:58

Är det inte mannen som fixar era bilar? 7000 kr i delar blir väldigt mycket.... Är bilen värd det?



Bilar som inte funkar har jag inte mycket till övers för.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela