TyraTok

Livet är ett äventyr!

Sanering!

Publicerad 2009-11-29 14:47:18 i Allmänt,

Hittade det perfekta ordet för det jag gör just nu hos Anne!

Herregud, när man börjar krypa på golvet och torka köksgolvet... dessa hundar slabbar ner värre än jag anat.
För att inte tala om köksluckor och lådor... usch vad jag kommer att få flyttstäda för jag ligger efter rejält med vardagsstädningen märker jag.

Som tur är ringde familjen som ska spana in eländet här idag och vill komma senare ikväll, bara bra för min del, då hinner jag röja lite mer så dom får någon slags överblick av planslösningen.
Så syns ju inte allt damm när det hunnit bli mörkt, hehe.



Just nu tittar jag på reprisen av Robinson för igår var det hockey på denna burk hela kvällen så jag kunde diska och packa istälelt för att sitta i soffan och glo.
Första adventsljuset är tänt och jag ska värma lite glögg tror jag... mannen snarkar i soffan för han har trots sin onda rygg varit i skogen idag och till och med skjutit en älg!!
Jaha?? sa jag barskt när han ringde men han försvarade sej med att han suttit mitt på en skogsväg och inte vandrat i skogen... hmmm...

Kommentarer

Postat av: Paula

Publicerad 2009-11-29 16:20:02

Hej, här händer det grejer! Stackars gubben din, tur inget var brutet!

Robinson finns inbandad, ännu ej sedd, det får bli efter middagen, Calle är ofta bäst, fast han kommer att ryka på fredag...

Mysigt ställe ni var på, men jag skulle inte vilja bo så, där kan man knappast gå omkring o loda i gamla tofflor och morgonrock med kaffefläckar eller?

Nä lite mer avspänd stil passar bättre, men att leka dröttning för ett par dagar, det är kul!

Hoppas du har en glöggskvätt kvar att ta till ikväll

Kramen

Postat av: anne

Publicerad 2009-11-29 23:03:52

Skjutit en älg!?! Då behöver ju inte ni någon julskinka då!?!?!?! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela