TyraTok

Livet är ett äventyr!

Till min förskräckelse...

Publicerad 2009-11-10 15:57:45 i Allmänt,

... fick jag just nu, klockan fyra på eftermiddagen se att jag har en svart strumpa på ena lilla fossingen och en lila strumpa på den andra!!
Snyggt till mina vita tofflor... urk... hur vimsig var jag i morse tro.
Undrar om mina kollegor har sett det och varit finkänsliga nog att inte säga något..?

Nu ringde i alla fall mannen och meddelade att han berättat om våra flyttplaner för hyresvärden, skönt!
Han tyckte väl att det kom lite snabbt på, men vi har ju inget kontrakt och inget varken sagt eller skrivet så mer än en månad tänker jag inte ge dem.
Basta!

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-11-10 20:37:21

Utan kontrakt hade väl han kunnat hika ut er lika raskt...?

Postat av: Paula

Publicerad 2009-11-10 21:34:38

Nu har jag läst ikapp, grattis till kontraktet! HOppas det känns riktigt bra! Är det en trerummare eller större? Och kul att höra att det går framåt med dottern, det måste vara mer än tufft...

Min dotter har också en far som inte existerar, senast han hörde av sig var väl tjugo år sen...nu kan dom inte längre kommunicera heller eftersom dottern tappat finska språket. Det märkliga är att hans systrar brukar ha kontakt med henne ibland på nätet...ändå har han aldrig fått fler barn, märklig människa!

Kramen

Postat av: E

Publicerad 2009-11-11 12:15:42

Dina kollegor har säkert tisslat och tasslat HELA DAGEN om dina strumpor! :0) Nej då, alla är lika trötta så ingen har ens haft ork att spana in sina egna strumpor tror jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela