TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ännu mer belöning...

Publicerad 2009-10-26 10:51:36 i Allmänt,

... jag jag mej själv igår på ljuspartyt.

Det finns en så vacker Buddha-staty i katalogen och nu var den nedsatt från 489 till 319 kr,  det kunde jag inte motstå.  (Var kan man köpa motståndskraft?)
Såg framför mej hur vacker den blir på öppna spisen i vinter med sin bronsfärg!
Naturligtvis köpte jag ljus också så den lyses upp av något väldoftande... mmmm!

Fast om vi flyttar har jag nog ingen spiselkrans att ställa den på...  men kanske lite värme i lägenheten istället och det smäller nog högre.
Kom just på att jag glömde att ta med teljusen med doften Unwind som J ville ha med till behandlingshemmet, ajaj.
Får skicka dem på posten imorgon, för nu har hon redan åkt med ömme fadern.
Jag var in och en snabbis imorse innan jobbet med kläder jag tvättat upp i helgen och sa hejdå.
Får se om man åker ner och hälsar på, hon ska ju i alla fall vara borta i 40 dagar.

Så ikväll blir det ombyte i bäddsoffan i gröna rummet för nu har andra dotra kommit hem från Norrland för höstlov och ikväll ska hon följa med mej hem! :o)
Men nu kanske man ska jobbe å jobbe för någon vinst verkar inte vara i sikte.

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2009-10-26 12:37:48

Skulle inte vara så dumt om man kunde köpa motståndskraft...

Hoppas dotter J får det bra nu när hon ska iväg och att resultatet kommer att bli bara bäst!

Ha dé!/Kram

Postat av: Anne

Publicerad 2009-10-26 13:49:11

Var det partylite-ljus?



Visst har stadshuset sitt torn, syrran menade stadshotellet men svamlade till det bara...

Postat av: Mia

Publicerad 2009-10-27 09:23:21

ÅÅÅÅHHHHH BUDDHAAAAAAA!!!!!!!!! Kan inte ens föreställa mig hur fin den är!!! :) :) :)



Såg inte att du skrivit på min blogg :P Max fyller år imorgon(onsdag). HAHAHAHA, jag undrar jag, jag kanske ska dubbelkolla med Robin att han verkligen är medveten om att jag inte är kille... Hur tar man fram en sådan fråga? HAHA! Näääeeee, han är nog VÄL medveten om mina "manliga drag" HAHAHA!!! Vi kompletterar varandra då han har en del feminina ^^

Postat av: Berith

Publicerad 2009-10-27 09:41:07

Visst är det mysigt med ljus av alla de slag när höstens och vinterns mörka kvällar är att vänta!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela