TyraTok

Livet är ett äventyr!

Belöning...

Publicerad 2009-10-25 10:06:26 i Allmänt,

till mej själv!


Jag hade inte alls tänkt mej den här mobilen, jag tycker den är för stor och en pekskärm skulle jag absolut definitivt inte ha.
Men man är ju inte sämre än att man kan ändra sej,  och ju mer jag kollar runt i den ju mer tycker jag om den.
Rejält tangentbord när man ska skriva SMS, bra när man knappt ser knapparna på gamla telefonen.
Tog ett Tele2 snackis-abonnemang så ungarna kan ringa mej gratis, ja förutom uppkopplingen på 69 öre förstås.

Vi var och tittade på den nya megabutiken El-giganten i Västerås för att titta på TV-apparater och så kom jag hem med mobil istället, lätt impulsiv.
Mannen är grön av avundsjuka och exmaken blev det likaså när vi svängde dit för att hämta fiskelinor och få en kopp kaffe.
Men dotter J blev i alla fall överlycklig när jag berättade att hon ska få min gamla Nokia som är riktigt snygg. :o)

Imorse vaknade jag halv sex förstås! Hur kul är det på en skala?
Vi bjöd över brorsan på mat igårkväll och han blev kvar till halv tolv, jag la mej vid halv ett och hade satt klockan att ringa åtta för att väcka J, som skulle med tåget till Norrköping.
Tyckte det var tidigt men tji fick jag... måste nog sova middag idag innan jag går på ljusparty på eftermiddagen.

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2009-10-25 10:26:07

Jag brukar alltid säga, att kvinnans "privilegium", det är att få ändra sig..

Ha dé!/Kram

Postat av: Selma

Publicerad 2009-10-25 11:26:37

Man ska unne sig!

Postat av: Skogshuldran Titti

Publicerad 2009-10-25 14:19:15

Visst är det spännande när man kommer hem med något heeelt annat än det man tänkte och liksom överraskar sig själv!

Ljusparty, vad kul!

Skön fortsättning på söndagen önskar jag dig!

Postat av: anne

Publicerad 2009-10-25 16:05:43

Du får använda mobilen och sedan ge en ordentlig rapport, jag har fortfarande inte skaffat mig en ny fastän min egentligen dog för länge sedan.



Sv. Inte fasen hade jag koll på att det var iSura du bor!!!! Jag tänkte hela tiden Hallsta! Fan också... Jag pratade tom med syrran om dig eftersom ni gick på Nybygge samtidigt, men hon kunde inte dra sig till minnes, å andra sidan hade jag inte så många ledtrådar att ge henne.



Ptja. Vi får träffas vid ett annat tilfälle?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela