TyraTok

Livet är ett äventyr!

God lunch...

Publicerad 2009-09-17 13:42:19 i Allmänt,

... blev jag serverad av godaste vännen N som kom inseglande på mitt kontor strax före tolv med hemmagjord kyckling/pasta-sallad, gott färskt bröd och Loka!
Vi fick en timme med oavbrutet snackande och mumsande, tack för det!

I förmiddags ringde det från mottagningen där jag skulle vart ju och tagit cellprov.
Sköterskan skulle på ett viktigt möte så vi flyttade fram det till onsdagmorgon istället.
Vad glad hon blev när jag var så medgörlig men jag tyckte det var bättre även för mej. Skönt få det undanstökat direkt på morgonen innan man börjar jobba.

Nu blir det hårdkörning här under eftermiddagen och sedan after work med mer god mat!

Kommentarer

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2009-09-18 05:50:54

Morning TyraTok! Hoppas du får vila denna helgen! Det verkar du behöva! Har läst ikapp "lite" hos dig; håller alla tummar tassar o tår att det ska bli bra för din dotter J! Ja för er andra också!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: anne

Publicerad 2009-09-18 12:22:32

Asch då, just det missade jag ju!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela